منبرستان

متن و فایل صوتی و تصویری سخنرانی کوتاه

منبرستان

متن و فایل صوتی و تصویری سخنرانی کوتاه

منبرستان

به نام خدا
با عرض سلام و ادب خدمت کاربران عزیز
در مطالب این سایت
اول متن سخنرانی کوتاه مذهبی آمده
دوم نکات منبرستانی در مورد آن حدیث آمده
سوم متن عربی حدیث و سند آن آورده شده
چهارم فایل صوتی تصویری حدیث با اجرای خود حقیر آورده شده است و تصویر متناسب با روایت روی فایل ویدئویی قرار داده شده است
اگر برای هر یک از مطالب این سایت عنوان مناسبتر یا کلید واژه و یا موضوع مناسبتر یا نکته منبرستانی دقیقتر یا تصویری مناسبتر یا شعر یا ضرب المثلی متناسب با مطلب یافتید حتما در نظرات بنویسید و اگر تجربه سخنرانی دارید دریغ نفرمایید.
من خیلی خوشحال می شوم که از من انتقاد کنید چون انتقاد باعث پیشرفت است لذا یک سربرگ را به انتقاد و پیشنهاد اختصاص دادم ضمنا حقیر هیچ ادعایی در مورد سخنرانی ندارم. خواهشمندم آزادانه نقد کنید.

نویسندگان
پیوندها
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ

۲

روایت حماسه عاشورا

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ

به نام خدا

نرم افزاری بسیار مناسب جهت مبلغان واقعه عاشورا و امام حسین (علیه السلام) مخصوصا برای کلاسداری
طلاب و روحانیون عزیز می توانند از این برنامه در دهه محرم نهایت استفاده را بکنند دانلودش هم رایگان است
روی فلش طراحی شده و با کلیک بر روی متن عربی ترجمه آن نمایش داده می‌شود.
مبلغین عزیز می توانند جهت کلاسداری برنامه تبلیغی خودشان را متنوع کنند و بسیار جذاب سازند در مدارس هم ویدئو پروژکتور هست و کار را آسان می کند.
راوی در این برنامه از آغاز در مورد چگونگی حرکت امام حسین (علیه السلام) سخن می‌گوید و به زائر مظلومیت آن حضرت را که از مظلومیت امیرمؤمنان (علیه السلام) در مدینه حکایت دارد نشان می‌دهد و به چرایی عزیمت ایشان از مدینه به مکه پاسخ می‌دهد.


ورود امام حسین (علیه السلام) به مکه، ماندن چهار ماه و پنج روز در این شهر و تبلیغ برای قیام، حرکت از مکه به طرف کوفه، استقرار در کربلا، چگونگی خیمه زدن، عدم آغاز حمله تا عصر تاسوعا و علت یابی آن، بخش دیگری از مطالب ارائه شده به زائران است که در روایتگری عاشورا صورت می‌گیرد.

بعد از طرح این مسائل چگونگی رخداد عاشورا توضیح داده می‌شود و زائر درباره بنی هاشم که تنها از مدینه آن هم به صورت خاص همراه امام حسین (علیه السلام) بودند، بیشتر می‌داند.

در روایت گری عاشورا چندین اسلاید شامل مرگ معاویه، حرکت امام حسین (علیه السلام) از مدینه به مکه، مکه، رفتن خانه عباس بن عبدالمطلب، رسیدن نامه‌های کوفیان، حرکت آن حضرت از مکه به طرف کوفه با ذکر منازل، رسیدن به منزل خزیمه، رسیدن به منزل زباله، رسیدن به منزل جبل ذوحسم و رسیدن به کربلا، برای زائران به تصویر در می‌آید و شرح هر کدام به تفصیل ارائه می‌شود.

اتفاقات روز دوم محرم الحرام سال ۶۱ هجری و چینش خیمه ها، روزهای سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم، صبح نهم و عصر نهم محرم الحرام، شب عاشورا، صبح عاشورا، ظهر عاشورا، عصر عاشورا، بنی هاشم و شهادت حضرت علی اکبر (علیه السلام)، شهادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، شهادت حضرت علی اصغر (علیه السلام) و شهادت امام حسین (علیه السلام) از دیگر اسلایدهای حماسه مصور عاشورا است.                                                                                            
حجم فایل 66 مگابایت است.
تصاویری از این برنامه‌ی زیبا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
محمد رضا اعظمی راد

نظرات  (۲)

۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۰۲ سیامک پور اسد
آجرک الله +++
۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۱ محمدمهدی کریمی
سلام
عالی بود.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">